Nekaj časa smo v naši firmi malo razmišljali o temu, kako bi našim strankam lahko nudili lažjo in pa boljšo podporo, kar se tiče naših storitev. To pa zato, ker smo na firmo dobivali ogromno klicev, kar pa je tako napredovalo, da se vsem preprosto nismo morali oglasiti. Tako pa nas je začelo malo skrbeti za kredibilnost pri naših strankah, katera nismo želeli, da bi padla.
Tako pa smo se odločili, da bi lahko bil organiziran klicni center za našo firmo zelo profitobilen in pa bi zagotovil nazaj to kredibilnost, za katero nam ni bilo vseeno. No zato pa smo se res odločili, da bomo najeli ekipo za klicni center, ki bi lahko nekoliko razbremenila vse te klice, saj bi bilo na liniji več operaterjev.
Ko pa smo nato res vzpostavili klicni center pa se je izkazalo, da je bila to res dobra zamisel, saj smo s klicnim centrom dosegli to, da so se vsi klici, ki so prišli na našo firmo, lahko razporedili, glede na potrebe in namen klica. Tako je nekaj operaterjev skrbelo za to, da so odgovarjali na vprašanja strank, glede kakšne naše storitve. Nato pa so se razni klici raznih podjetji, preusmerili do kakšnega od nadrejenih, kjer se je šlo za pogovore raznega sodelovanja.
Prav tako pa smo vzpostavili tudi zunanji klicni center, ki pa je k našemu podjetju prinesel kar nekaj novih strank, saj je ta klicni center služil temu, da je čim več ljudi izvedelo za naše storitve, kjer pa so nato ugotovili, da bi jih morda potrebovali.
No tako pa se je izkazalo, da je bil klicni center odličen dodatek k naši firmi. Tako smo znova pridobili to kredibilnost pri strankah, poleg tega pa smo dobili tudi ogromno novih strank, ki so prišle z klicnim centrom. Tako pa je bila ta ideja zelo profitna.