Optimizacija spletne strani je ključen element vaše strategije marketinga v digitalnem svetu, saj je samo optimizirana spletna stran lahko uspešna na spletu in prikazana visoko med Googlovimi zadetki ter zato bolje vidna in obiskana. S SEO optimizacijo boste pospešili prodajo na svoji strani in si povečali dobiček. Optimizacijo se lahko z nekaj kreativnosti vključi v vsako fazo potrošnikovega odločanja. Z njo lahko gradimo zavedanje o blagovni znamki, nakupe in vzpostavimo lojalnost.
Če vaše strani ni najti na prvi strani Googla, ste lahko prepričani, da je ne najdejo niti potrošniki. Takšna prisotnost na spletu ni dosegla svojih namenov in potrebna je optimizacija spletne strani! Pri tem pa ni pomembno samo, da se bo vaša stran uvrstila med prve Googlove zadetke. Veliko bolj pomembno je, da z njo uporabnikom zagotovimo prave vsebine v vsakem trenutku, ko jih potrebujejo. Samo tako boste lahko zgradili relevanten obisk na vaši strani in dosegli svoje poslovne cilje.
Če niste še domači s pojmom optimizacije spletne strani, naj vam na kratko razložimo, za kaj gre. Na iskalnikih so spletne strani razvrščene glede na različne dejavnike. Če iskalnikom s tehnično optimizacijo omogočimo lažji dostop do vašega spletnega mesta, jo bodo ti sprejeli kot relevantno za določeno ključno besedo in jo potrošniku prikazali v trenutku, ko dejavno iščejo vsebine, povezane z njo.
Seveda samo tehnična optimizacija ni dovolj. Delamo tudi na izboljševanju vsebin, da lahko bolje izpolnijo sleherno pričakovanje in zahtevo potrošnika. Govorimo o vsebinski optimizaciji. Pri tem je treba slediti tudi temu, kako se digitalno okolje spreminja in mesečno optimizirati spletno stran glede na to.
Optimizacija spletne strani je torej pomemben postopek, v katerega bi moral vložiti vsak, ki se prodaja na spletu. Samo tako vas bodo stranke laže našle, postali boste vidnejši in bolje obiskani, povišal pa se bo tudi vaš promet.